Сажевий фільтр – пристрій у вигляді металевої ємності, заповненої вогнетривкою керамікою. Через свою організацію конструкція здатна затримувати дрібні частини вихлопів. Завдяки цьому знижується викид дизельних відходів в атмосферу. Система ЄДР також пов’язана з боротьбою за екологічність. Чому ж виникає необхідність вирізати сажевий фільтр і позбутися системи EGR?
Про конструкцію
Роль фільтра полягає в утриманні сажі та інших продуктів згорання. Але він, як будь-яка система, з часом забивається, що позначається на роботі автомобіля. Блок управління двигуна моніторить здатність систем до пропуску продуктів вихлопу. Коли потрібно очищення, система автоматично запускає пасивне або активне відновлення. Перше полягає в тому, щоб спалити сажу під час роботи двигуна. Регенерація в активному режимі полягає в наступному.
- Впорскується паливо в вихлопну систему.
- Піднімаються оберти двигуна до 2000 оборотів.
- Відбувається загоряння палива в трубі і сажевий фільтр нагрівається до температури 700С.
- Протягом 40 хв відбувається спалювання сажі, яка накопичилася в фільтрі.
Якщо активне і пасивне очисне відновлення проводиться неефективно, то ЕБУ включає аварійний режим, визначаючи неправильні показання кисневих, температурних датчиків. Відключення норм екології стає єдиним виходом для збереження адекватної роботи авто.
Несправність ЕГР – перші ознаки
Симптомами несправної системи можуть послужити посилена витрата пального, некоректна робота двигуна, смикання двигуна на низьких оборотах, перехід в аварійний режим. У деяких автомобілях на панелі управління спалахує лампочка або блимає індикатор, що теж свідчить про несправність клапана EGR.
Рішення проблеми
Майстри швидко діагностують стан обладнання, забитого сажею і кіптявою. Пропонують відразу кілька раціональних рішень проблеми: фізичне і програмне видалення фільтра. Перший варіант передбачає витяг системи з його подальшою заміною або без заміни. Програмне видалення відключає датчики контролю фільтра, що усуває аварійний режим, виправляє помилки, пов’язані з регенерацією.
Що ж стосується клапана ЕГР, то професіонали рекомендують його видалити через часті поломки, дорогого обслуговування, роботи двигуна без цієї конструкції. Пристрій примхливий до якості пального, при великому вмісті домішок в паливі утворює нагар, що обтяжує роботу фільтрів, мотора. Видалення каталізатора – процедура, яку можна зробити разом з відключенням ЕГР. Вона дозволить підвищити потужність автомобіля, знизить витрати пального.
Наслідки видалення фільтрів і ЕГР
Відмова від дорогого устаткування для зменшення вихлопів забезпечить чистий впускний колектор. Зниження кіптяви, диму, підвищення потужності на середніх оборотах – незаперечні плюси, які тягне видалення клапана ЕГР та фільтра. Після процедури покращаться динамічні якості автомобіля, відпаде необхідність заміни дорогих комплектуючих. Негативні наслідки видалення клапана, фільтра наступають в тому випадку, якщо майстерність фахівця викликає сумніви.
Чому потрібно звертатися за допомогою до професіоналів?
Роботу з фільтрами, відключення клапана EGR в Хмельницькому необхідно виконувати у людей, які знають свою справу. Процедура забирає мінімум часу, виключає ризики поломок в майбутньому. Самостійний ремонт, видалення або заміна деталей – клопітке і небезпечне заняття, яке може спричинити несправність транспортного засобу. Щоб домогтися бажаних ефектів від процедури, слід довірити справу професіоналам і отримати гарантію якості.